باران عشق
باران عشق
یادمان باشدسرسجاده عشق جزبرای دل محبوب دعایی نکنیم...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, توسط علی |

 

 

 

 خدایا تا کی در چشمان کسی که دلم را دزدید خیره شوم و چیزی جز سلام وخداحافظ نتوانم بگویم...!؟

 

 

 

و او را یک بار دیگر و اینبار برای همیشه به من ببخش...

 

آیا تمام این ها آزمایش است؟ غربت،خیانت،دروغ،عشق،دورویی،معشوقی که هدفش دوستی بود و.... تمام این ها امتحان است که بگویم خدا مرا دوست ندارد؟ نه پروردگار من....من از تو رو برنمیگردانم....چون ایمان دارم به تو.... کمکم کن که از این امتحان ها سربلند بیرون بیایم و...

 

خدایا تا کی از مردم این سرزمین خیانت ببینم  پشت سرمون حرف ها بشنوم و لب باز نکنم....!؟

 

خدایا تا کی بمانم در سرزمینی که یک نفر هم با من آشنا نیست....!؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.